OPEN GYM BIJ STERK

Zelfstandig trainen met een ervaren coach in de buurt.

werkwijze en PRIJZEN
High-end fitness bij STERK Lifestyle Gym

WIE TRAINEN BIJ STERK

Of je nu nieuw bent in de fitnesswereld of al enige ervaring hebt, fit zijn wil iedereen. Onze trainers zijn er om je te begeleiden op je eigen fitnessniveau. De Open Gym is ruim (900m2) en overzichtelijk, met heel veel goed materiaal waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo lekker kan trainen. JE START ALTIJD MET EEN PERSOONLIJKE INTAKE en wij hanteren een bezettingsbeleid waardoor het ontspannen trainen blijft. Vanaf 21 jaar ben je van harte welkom om zelfstandig bij ons te komen trainen.
werkwijze en PRIJZEN

WERKWIJZE

Je start met een persoonlijke intake op de gym, dan kunnen we je goed leren kennen en beter adviseren bij jouw wensen op gebied van training en lifestyle.


Op basis van je ingevulde intake vragenlijst ontvang je een  maatwerk advies voor het behalen van jouw doelen. Bij een abonnement ontvang je altijd een Persoonlijk Trainschema met uitleg van een Personal Trainer in de gym. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je eigen trainprogramma te volgen en je progressie bij te houden in onze STERK-app.


We helpen je graag bij het maken van de juiste keuzes!

PRIJZEN

Je traint met RITTENKAARTEN OF EEN ABONNEMENT

Je kiest voor OPEN GYM of combineert met GROUP TRAINING.


OPEN GYM ABONNEMENTEN zijn er vanaf:

  • €59,95 /mnd voor 12 maanden
  • €64,95 /mnd voor 6 maanden
  • Eenmalige startkosten €45

 OPEN GYM RITTENKAARTEN zijn er vanaf:

  • 1 x entree €15
  • 10 x entree €145 (5 maanden geldig)
  • Maandkaart €90 (onbeperkt entree)

WAT IS KRACHTTRAINING EN HOE VAAK MOET JE TRAINEN VOOR RESULTAAT

Krachttraining is het trainen met gewichten of weerstand ter vergroting van fysieke kracht, het spieruithoudingsvermogen of de spiermassa. Een oefening telt als onderdeel van krachttraining als deze van een matig tot zware intensiteit is en de grote lichaamsdelen aanspreekt, zoals de benen, heupen, rug, borstspieren, buikspieren, schouders en armen. Hierbij staat centraal dat het lichaam een trainingsprikkel krijgt die groter is dan het gewend is. Dit stimuleert het lichaam om zich aan te passen aan de nieuwe situatie. Met als gevolg progressie: een toename in spierkracht, spiermassa of spieruithoudingsvermogen.


Een toename van spiermassa kan al ontstaan bij een trainingsfrequentie van twee keer per week. Het in stand houden van spiermassa lukt al met één keer per week trainen. Daarbij is het van belang dat er elke training oefeningen worden uitgevoerd die gericht zijn op kracht, balans, coördinatie en lenigheid.

Sterker worden bij sterk gym