Tegenwoordig worden we platgegooid met nieuwe diëten, rages en hypes. Elke keer is er wel weer iets nieuws. Wel of geen koolhydraten eten? Keto of Pioppi dieet? Wel of geen brood eten? Aan cardiotraining doen of juist krachttraining? Kort of lang trainen? Je buikspieren los trainen of niet? Etcetera.
Als je er geen verstand van hebt word je waarschijnlijk gek van alle rages en zie je door de bomen het bos niet meer. Sommige mensen gooien zich domweg van de ene hype in de andere zonder er verder over na te denken of te kijken of het wel echt voor hun werkt….

Bij afvallen is één ding heel helder. Je valt alleen af als je minder gaat eten dan je verbrandt. En dat is voor iedereen anders. Dus hoeveel is dat voor jou? 1500 of 2000 calorieën? Ook weer afhankelijk van hoeveel je af wilt vallen. En is het alleen je gewicht waar je naar kijkt? Ook niet onbelangrijk om ook te kijken naar hoe je wilt dat je lichaam eruit ziet. Een strakke buik, slanke armen. Voeding is het allerbelangrijkste bij het afvallen maar vergeet sporten & bewegen niet!
Een belangrijke eerste start is om eens te weten hoeveel je gedurende een dag eet. Met de App “Food”, kan jij precies bijhouden hoeveel calorieën je eet maar ook net zo belangrijk is de verhouding koolhydraten, eiwitten en vetten.

STERK kan je helpen om te doen wat je moet doen en er voor de volle 100% voor te gaan zodat je blijvend resultaat zult behalen met je lichaam! In ons 92 dagen programma leer je alles wat je moet weten over een gezond, fit en strakker lijf zodat je dit, ook na het programma, zelf kan blijven toepassen. Samen gaan we de beste versie van jezelf creëren!