HIIT Training | De ideale interval training

De snelste manier om superfit te worden!

HIit TRAINING OM SUPERFIT TE WORDEN!

  • Efficiënt: maximaal resultaat in weinig tijd
  • Sterk naverbrandingseffect (tot wel 1000 calorieën) en verhoogd basaal metabolisme (hogere vetverbranding helpt bij afvallen)
  • Betere conditie en méér energie
  • Behoud van spiermassa en een sterker lichaam
  • Vrijgekomen hormonen verjongen je lichaam
  • Versterkt het hart en vaatstelsel
  • Uitstekend voor mensen met een drukke levensstijl, die fit willen blijven
lees meer
try-out


STERK Lifestyle Gym | Werk aan conditie

waarom HIIt Training goed is?

Hoge hartslagtraining

HIIT Goed voor Conditie opbouw

Je ervaart bij HIIT een hogere train-intensiteit dan normaal, door het speciale train-format en de  ondersteunende trancemuziek. Je bouwt conditie effectief en efficiënt door het bewust gecreëerde verschil tussen maximale en lage hartslag. De combinatie met lichtere kracht oefeningen verhoogt je spieruithoudingsvermogen. 

Afvallen

HIIT training voor afvallen

Tijdens en na de HIIT training verbrand je door de intensieve belasting van je lichaam tot wel 1000 kCal. Het herstel van je lichaam en de groei van je spieren na de training, zorgen voor extra verbranding. Dit verhoogt eveneens je basaal metabolisme, waardoor je ook in rust meer calorieën verbrandt. HIIT training is dus perfect om af te vallen.

Effectieve 45 minuten training

45 MINUTEN HIIT workout

Een HIIT training bestaat uit 15 minuten warming up en cooling down en 30 minuten interval loop-, roei-, ski- en fiets oefeningen en krachttraining waarvan bewezen is dat ze je metabolisme opvoeren, zodat je lichaam uren daarna calorieën verbrandt. Je traint bij HIIT op niet-gemotoriseerde energy toestellen en doet functionele krachttraining, opgesplitst in 4 rondes.

Je krijgt energie!

HIIT GEEFT ENERGIE

De High Intensity Interval Training (HIIT) bij STERK is speciaal ontworpen om je conditie en spieruithoudingsvermogen efficiënt en effectief te verbeteren zonder spiermassa te verliezen. De trainer en de stevige trancemuziek geven je vleugels en brengen je naar je maximale hartslag. Door de intensieve oefeningen komen er bij HIIT diverse hormonen vrij en krijg je een vetverbranding tot wel 1000 kCal per training, inclusief naverbranding-effect. HIIT is dus zeer effectief bij afvallen: buikje weg en strakke benen! Na een High Intensity Interval training ben je niet uitgeput maar juist vol energie!

Stress relief

stress relief

Iedereen is tegenwoordig altijd druk en wat is er nou beter dan na een zware werkdag je frustraties heerlijk te kunnen loslaten! Doordat de hiit trainingen zo intensief zijn gaat je mindset even compleet over naar je lichaam en kun je je hoofd helemaal leeg maken.

hiit training uitproberen?

DOE EEN TRY-OUT VOOR €15,-

PROBEER VRIJBLIJVEND de hiiT en een ANDERE groepsTRAINING,

WANNEER JE VERVOLGENS BESLUIT OM LID TE WORDEN, ONTVANG JE €15,- KORTING OP HET INSCHRIJFGELD

WELKE DAGEN IS ER HIIT TRAINING?

  • MAANDAG  19:45-20:30
  • WOENSDAG  19:00-19:45


WAT NEEM IK MEE NAAR DE TRAINING?

  • Bidon met water
  • Schone handdoek
  • Schone binnenschoenen om op te trainen
  • Zorg dat je uiterlijk 5 minuten voor aanvang aanwezig bent.
Starten met hiit training

HIIT TRAINING VOOR BEGINNERS?

Ben je nog niet fit, dan is het verstandig om eerst vier weken een basisconditie op te bouwen, dat kan met Strength & Condition of Fitness Circuittraining. Hier combineren we kracht- en conditie oefeningen en leer je techniek. Het beste resultaat voor je lichaam bereik je met een ritme van 2x per week trainen. Wanneer regelmatig trainen in je systeem zit kun je starten met HIIT!


Wees, bij HIIT, bereid om jezelf te pushen! De eerste interval beginnen we op 70% van je kunnen. Naarmate je sterker en fitter wordt, ga je merken dat je verder kunt gaan en de rondes langer op een hoger tempo volhoudt.


TIP: Eet 30 minuten voor aanvang van de HIIT een lichte snack (bijv. banaan), om voldoende energie te hebben tijdens de oefeningen. Zorg dat je snel na de HIIT training voldoende koolhydraten en eiwitten neemt ter bevordering van je spierherstel.

 HIIT training kan FLEXIBEL of COMMITTED 

rittenkaart

vanaf
 €14,-

 per keer

Doe mee wanneer het je uitkomt, train met rittenkaarten. Je zit nergens aan vast.

aanrader

bout​​​​iq 
Lidmaatschap

vanaf
 €64,95
per maand

Keuze uit alle groepstrainingen bij STERK, inclusief onbeperkt Open Gym en 2 coaching afspraken. Inschrijfkosten €45,-

direct langs de a1, in naarden, gratis parkeren