HIIT Training | De ideale interval training

De snelste manier om superfit te worden!

hiit bij STERK


De HIIT Studio van STERK is ingericht om lekker intensief te trainen

HIIT geeft energie

De High Intensity Interval Training (HIIT) bij STERK is speciaal ontworpen om je conditie en spieruithoudingsvermogen efficiënt en effectief te verbeteren zonder spiermassa te verliezen. De trainer en de stevige trancemuziek geven je vleugels en brengen je naar je maximale hartslag. Door de intensieve oefeningen komen er bij HIIT diverse hormonen vrij en krijg je een vetverbranding tot wel 1000 kCal per training, inclusief naverbranding-effect. HIIT is dus zeer effectief bij afvallen: buikje weg en strakke benen! Na een High Intensity Interval training ben je niet uitgeput maar juist vol energie!

Voordelen hiit TRAINING

  • Efficiënt: maximaal resultaat in weinig tijd
  • Sterk naverbranding effect (tot wel 1000 calorieën) en verhoogd basaal metabolisme (hogere vetverbranding helpt bij afvallen)
  • Betere conditie en méér energie
  • Behoud van spiermassa en een sterker lichaam
  • Vrijgekomen hormonen verjongen je lichaam
  • Versterkt het hart en vaatstelsel
  • Uitstekend voor mensen met een drukke levensstijl, die fit willen blijven
  • Kom tot rust in je hoofd

HIgh intensity interval trainingen om superfit te worden

Hoge hartslagtraining

HIIT Goed voor Conditie opbouw

Je ervaart bij HIIT een hogere train-intensiteit dan normaal, door het speciale train-format en de  ondersteunende trancemuziek. Je bouwt conditie effectief en efficiënt door het bewust gecreëerde verschil tussen maximale en lage hartslag. De combinatie met lichtere kracht oefeningen verhoogt je spieruithoudingsvermogen. 

Afvallen

HIIT training voor afvallen

Tijdens en na de HIIT training verbrand je door de intensieve belasting van je lichaam tot wel 1000 kCal. Het herstel van je lichaam en de groei van je spieren na de training, zorgen voor extra verbranding. Dit verhoogt eveneens je basaal metabolisme, waardoor je ook in rust meer calorieën verbrandt.

HIIT Trainer

30 MINUTEN HIIT workout

Een HIIT training bestaat uit 30 minuten interval loop-, roei-, ski- en fiets oefeningen en krachttraining waarvan bewezen is dat ze je metabolisme opvoeren, zodat je lichaam uren daarna calorieën verbrandt. Je traint bij HIIT op niet-gemotoriseerde energy toestellen en doet functionele krachttraining, opgesplitst in 4 rondes.

HIIT TRAINING voor beginners

Starten met hiit training

Ben je nog niet fit, dan is het verstandig om eerst vier weken een basisconditie op te bouwen, voordat je aan HITT begint. Dat kan met Strength & Condition of Fitness Circuit Training. Hier combineren we kracht- en conditie oefeningen en leer je techniek. Het beste resultaat voor je lichaam bereik je met een ritme van 2x per week trainen.

Wanneer het regelmatig trainen in je systeem zit kun je starten met de HIIT!


Wees, bij HIIT, bereid om jezelf te pushen! De eerste interval beginnen we op 70% van je kunnen. Naarmate je sterker en fitter wordt, ga je merken dat je verder kunt gaan en de rondes langer op een hoger tempo volhoudt.


TIP: Eet 30 minuten voor aanvang van de HIIT een lichte snack (bijv. banaan), om voldoende energie te hebben tijdens de oefeningen. Zorg dat je snel na de HIIT training voldoende koolhydraten en eiwitten neemt ter bevordering van je spierherstel.

 HIIT training kan FLEXIBEL of COMMITTED 


rittenkaarten

vanaf
 €14,-

 per keer

(RITTENKAART ZIJN ER VOOR 1 , 4 OF 10 KEER)

Train met rittenkaarten. Je zit nergens aan vast. Doe mee met elke Groepstraining wanneer het uitkomt.

aanrader

boutiq 
Lidmaatschap

vanaf
 €64,95
per maand
(lidmaatschappen zijn er voor 3 , 6 of 12 maanden)

Groepstraining, onbeperkt Open Gym en Livestream Yoga plus startup begeleiding voor vrij trainen.

bezoek sterk Lifestyle Gym voor HIIT

ervaar de voordelen van HIIT in de STUDIO

locatie industrieterrein Gooimeer in naarden, direct langs de a1