GROEPSTRAINING

Groepstraining bij STERK

Bij ons wordt uitsluitend in Small Group (8 – 12 deelnemers) getraind, onder begeleiding van een Personal Trainer, zo garanderen we voldoende persoonlijke aandacht. Elke dag worden er verschillende Groepstrainingen in de Gym en via Livestream gegeven. Alle trainingen staan in het teken van het verbeteren van je spierkracht, conditie en mobiliteit. We werken met vaste trainingsformats zodat je de technieken goed aanleert, veilig traint en vooruitgang boekt.​

Small Group

De Small Group heeft focus op spier- en krachtopbouw, in 55 minuten train je het hele lichaam. Elke Small Group heeft een vast trainingsformat gedurende bepaalde periode zodat je kunt werken aan je techniek en progressie. Er wordt getraind met wat zwaarder gewicht, je maakt gebruik van Squatrack, Pully, Barbell Stang, Dumbells en een variatie aan los materiaal. De Trainer begeleid elke deelnemer op zijn/haar eigen niveau. Er zitten nooit meer dan 8 deelnemers in een Small Group, de training wordt afgesloten met een korte Tabata. De Small Group is aan te raden als je (meer) kracht of spiermassa op wil bouwen, je houding wil verbeteren en technisch goed wil leren krachttrainen.

Strength 45

Een Small Group van 45 minuten zonder Tabata. De focus is op spier- en krachtopbouw. Deze training heeft een vast trainingsformat gedurende bepaalde periode zodat je kunt werken aan techniek en progressie. Met een maximum van 8 deelnemers heeft de Trainer veel aandacht voor je houding en techniek. Strength 45 is aan te raden als je minder tijd hebt of je hartslag liever niet omhoog wil pompen met een Tabata.

Circuit Training

Full Body Workout van 50 minuten waarbij het hele lichaam aan bod komt. We richten ons op het verbeteren van Spieruithoudingsvermogen. Er wordt getraind binnen tijdsblokken van een aantal minuten, 4 – 5 oefeningen in Circuitvorm achter elkaar. Denk aan de Squat, Push-up, Bent Over Row en Lunge. Tijdens deze training wordt er, naast het eigen lichaam, veel gebruik gemaakt van krachttoestellen en verschillende attributen zoals Barbells, Dumbells, Kettlebell, TRX, Step etc. De training is geschikt voor elk niveau, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil. Met maximaal 10 deelnemers per training, garanderen we voldoende persoonlijke aandacht en focus op techniek door onze Personal Trainer.

Strength & Condition

Lorem ipsum dolor sit amet.

HIIT 45

Full Body Workout van 45 minuten, gericht op uithoudingsvermogen en vetverbranding. HIIT maakt je fitter en verveelt nooit! Deze training verhoogt je stofwisseling en aanmaak van groeihormoon. Hoge Intensiteit Intervallen zorgen ervoor dat jouw metabolisme maximaal verhoogd, Lage Intensiteit Intervallen geven je de kans om te herstellen en op adem te komen. HIIT 45 pusht je tot het uiterste en de Trainer sleept je er doorheen. Er wordt gebruik gemaakt van het eigen lichaam, Barbells, Dumbels, Schijven, Slamballs en onze SDrives, Ski-Ergs, AirDynes. HIIT 45 is ongeschikt voor mensen die een tijd niet aan sport hebben gedaan. Een hoge intensiteit interval training vraagt veel van je lichaam en verhoogt de kans op blessures!!

LS Full Body

Lorem ipsum dolor sit amet.

LS HIIT

Lorem ipsum dolor sit amet.

Yin Yoga

Lorem ipsum dolor sit amet.

Power Yoga

Lorem ipsum dolor sit amet.

BadAss Yoga

Lorem ipsum dolor sit amet.

LS Power Yoga

Lorem ipsum dolor sit amet.

LS Yin Yoga

Lorem ipsum dolor sit amet.