Selecteer een pagina

GROEPSTRAINING

Groepstraining bij STERK

Bij ons wordt uitsluitend in kleine groepen (max 12 deelnemers) getraind, onder begeleiding van onze gecertificeerde STERK Trainers, zo garanderen we voldoende persoonlijke aandacht. We bieden zo’n 50 groepstrainingen per week. Alle trainingen staan in het teken van het verbeteren van je spierkracht, conditie en mobiliteit. We werken met vaste trainingsformats zodat je de technieken goed aanleert, veilig traint en vooruitgang boekt.​

 

Momenteel werken we druk aan onze nieuwe HIIT en HIIT Boxing formats, deze trainingen verwachten we over een maand of 2 te kunnen lanceren. Daarnaast hebben we een vernieuwd 60+ Fitnesscircuit en verbeterde STRK Training en Fitness Circuittraining en een populaire Outdoor Circuittraining.

STRK Training

De STRK Training heeft focus op spier- en krachtopbouw, in 45 minuten train je het hele lichaam. Elke STRK Training heeft een vast trainingsformat gedurende 6 weken, zodat je kunt werken aan je techniek en progressie. Er wordt getraind met wat zwaarder gewicht, je maakt gebruik van Squatracks, Pully’s, Barbells, Dumbells en een variatie aan los materiaal. De Trainer begeleid elke deelnemer op zijn/haar eigen niveau. Er zitten nooit meer dan 12 deelnemers in de groep. De STRK Training is aan te raden als je (meer) kracht of spiermassa op wil bouwen, je houding wil verbeteren en technisch goed wil leren krachttrainen. Enige ervaring met dit type training is wel gevraagd. Mocht je dat niet hebben dat is het goed om in de Fitness Circuittraining te starten.

HIIT

Full Body Workout van 45 minuten, gericht op uithoudingsvermogen en vetverbranding. HIIT maakt je fitter en verveelt nooit! Deze training verhoogt je stofwisseling en aanmaak van groeihormoon. Hoge Intensiteit Intervallen zorgen ervoor dat jouw metabolisme maximaal verhoogd, Lage Intensiteit Intervallen geven je de kans om te herstellen en op adem te komen. HIIT  pusht je tot het uiterste en de Trainer sleept je er doorheen. Er wordt gebruik gemaakt van het eigen lichaam, Barbells, Dumbels, Schijven, Slamballs en onze SDrives, Ski-Ergs, AirDynes. HIIT is ongeschikt voor mensen die een tijd niet aan sport hebben gedaan. Een hoge intensiteit interval training vraagt veel van je lichaam en verhoogt de kans op blessures!!

Fitness Circuitraining

Full Body Workout van 45 minuten waarbij het hele lichaam aan bod komt. Deze training is ook heel geschikt om te leren trainen. We richten ons op het verbeteren van je Spieruithoudingsvermogen. Er wordt getraind binnen tijdsblokken van een aantal minuten, met verschillende oefeningen in circuitvorm achter elkaar. Tijdens deze training wordt er, naast het eigen lichaam, veel gebruik gemaakt van onze fitnesstoestellen en verschillende attributen zoals lichtere dumbells, TRX, Step-up boxen etc. Deze training is geschikt voor ieder niveau, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil. Met maximaal 12 deelnemers per training, garanderen we voldoende persoonlijke aandacht en focus op het aanleren van techniek.